Geoblog.pl    mimowszystko    Podróże    Niezwykły rejs    Wylot do Singapuru

Wylot do Singapuru

Polska, Kraków

Paulo Coelho napisał, że „Kiedy się czegoś bardzo pragnie cały wszechświat sprzysięga się byśmy mogli spełnić nasze marzenie”. Przekonała się o tym Karolina Sawka. Dziś wraz z Elizą Romaniak wyruszyły w drogę na Wyspy Kokosowe.

Dokładnie o 8.40 dziewczyny odleciały do Monachium.
Samolot miał planowy odlot o godz. 8.40, ale dziewczyny wstały już o 5.20. Powodów było kilka. Pierwszy: z emocji nie mogły już spać. Drugi: chciały na spokojnie dojechać na lotnisko. Trzeci: za nic na świecie nie chciały się spóźnić. I się nie spóźniły. Punktualnie o godz. 8.40 odleciały do Monachium, stamtąd wyruszą do Singapuru gdzie zobaczą m.in. oceanarium i park z gigantyczną ilością motyli. Dwa dni później wyruszą w drogę do Australii. Tam spotkają się z Nataszą Caban, aby przez tydzień na pokładzie jachtu „Tanasza Polska” żeglować po Archipelagu Wysp Kokosowych. – To dla mnie ogromne przeżycie – mówiła tuż przed odlotem z Balic Karolina. – Spełni się moje marzenie o wyprawie w odległe zakątki świata. Będę też mogła zobaczyć zachód słońca na otwartym oceanie. Poza tym będzie to pierwsza tak długa wyprawa bez rodziców, ale myślę, że sobie poradzę bo nie będę sama. Tuż obok mnie będzie pani Eliza.

Karolina jest ciekawa wszystkiego – od podróży samolotem począwszy, poprzez Singapur, Australię, ocean, aż po spotkanie z Nataszą Caban. – Jestem ciekawa jaką jest osobą. Czy szybko złapiemy kontakt i wiatr w żagle. – mówiła z uśmiechem Karolina.

Nie mniejsze emocje towarzyszyły Elizie Romaniak, pracownicy Fundacji „Mimo Wszystko”, która będzie się opiekować Karoliną. – Dobrze, że jadę z Karolinką, bo sama to bym się pewnie strasznie bała tej wyprawy. A razem na pewno sobie poradzimy – mówiła z uśmiechem Eliza na chwilę przed odlotem samolotu.

Wyprawa jest możliwa dzięki sponsorom, którzy zdecydowali się przekazać swoje pieniądze na ten cel. Z serca życzymy, aby również ich marzenia jak najszybciej się spełniły.